GDPR

GDPR-unk létrehozásakor az egyszerűségre törekedtünk. Ha megjelensz bármilyen club-os rendezvéneny azzal automatikusan elfogadod, hogy bármikor készülhet rólad fotó, videó vagy bármi amit közzé is tehetünk.

Társaságunkban megtalálható gyakorlatilag a teljes 123-as paletta, a kombitól a kupéig, a benzinestől a dieselig, a pirostól a zöldig. Sokan közülünk már az újabb típusok felé is eltolódtak, akadnak 190-esek és 124-es járművek is.

AUTÓINK
  • Grey Facebook Icon

© 2019 Mercedes Benz W123 Club Hungary. A régi weboldal ide kattintva érhető el.

Csillagtúra

ZAKOPANE - KRAKOW

"Gyors döntés után: gyerünk!"

"KÉT TANK BENZIN AZ EGÉSZ"​

Körülbelül két éve terveztük a lengyelországi túrát, sok fellángolás majd hallgatás után végre előállt Kis Sovi az ötlettel: mi lenne, ha nem másfél hét lenne és nem az Északi tengerig mennénk? Gyors közmeghallgatás és telefonok, majd döntés: gyerünk! Akinek van két nap szabadsága és egy (vagy kettő) felesleges tank benzine, annak nyugodt szívvel ajánljuk ezt a kis túrát, hiszen Lengyelország hozzánk talán legközelebb eső tájain két gyönyörű hely is van, ahol 1-2 nap eltöltése sok-sok élménnyel gazdagíthat minket.

Ezek közül az első Zakopane volt, ahová két csapatban indultunk. A találkozó Felsőszemeréden volt, ahová eddigi túráink közül talán most először mindenki (még mi is!) a megbeszélt időpont körül érkezett. Innen már együtt haladt tovább a 15 autó. Donovaly emelkedői hoztak némi meglepetést Erdei Janónak, de szerencsére a Pilóta-Inas páros segített megoldani a helyzetet, így egy apró kényszerpihenő után már „Enikő” is úton volt.

"TOUR DE POLOGNE VOLT, SZÁLLÁS NEM"​

Este érkeztünk meg Zakopanéba,  legnagyobb meglepetésünkre, a Tour de Pologne verseny összes résztvevőjével együtt. Ennek következtében se szabad parkoló, se szabad szállás, se egy lezárás nélküli utca. Az erdélyi csapat szerencsére talált szállást, de Petiék már csak egy kempingben tudtak helyet találni, a belvárostól viszonylag távol. Az utcákon óriási tömeg hömpölygött, akkor is ha sütött a nap, de akkor is, ha szakadt az eső. Elfogyasztottuk vacsoránkat és kisebb-nagyobb kitérőkkel mindenki aludni tért.

Reggel egy egyszemélyes program keretében meglátogattam a síugrósáncokat, talán jól is tettem, mert erre később egyéb nem tervezett események miatt már nem lehetett volna lehetőségem. Reggeli után séta a piactérre, majd kemény megfeszített túrával (jegyet vettünk és beszálltunk a hegyivasútba) felmásztunk a Gubalowkára.  A műanyag pálmafákkal díszített „plázs”-ról csodás kilátás nyílt volna a városra, ha nincs köd, de azért a látvány így is pazar vot.

Ezután vissza az autókhoz, kipakolás a szállóból és (ki erre, ki arra) elindultunk Krakkóba. Már a foglaláskor látszódott, hogy a hely a belvárosi rész mellett van, de az, hogy a főtér valóban másfél perces sétával elérhető volt csak ott derült ki. Lepakolás után azonnal be is száguldottunk a forgatagba, majd egy kis vendéglő eldugott hátsó termében megvacsoráztunk. A lengyel étkek mellett nem kevés lengyel sör is fogyott, így a fizetést követően ismét szétszéledt a banda.

"WAVEL - SÁRKÁNY BARLANG - GOLFAUTÓK"​

Másnap reggel hatalmas reggelizés után indultunk meg a Wavelba. Elkészítettük csoportképünket, majd a sárkány barlangján keresztül (ahol Kis Sovi rémisztgette a gyanútlan kirándulókat), elhagytuk a várat. Sikerült egy pompás alku keretében kibérelni 4 golfautót, amikkel elmentünk egy másfél órás városnézésre. Némi dezinformáltsággal szálltunk ki az autóból, ami a következő állomásunk pontos hollétét illeti. Ennek következtében mintegy 6km tűző napon és betonon sétálás eredményeképpen érkeztünk meg a város régi repterére, a Lengyel Repülő Múzeumba. Szuper élmény volt.

Klári, de inkább az én szerencsémre , találtunk egy lényegesen rövidebb utat hazafelé, így életben hagyott. Gyors tusolás és pihegés után ismét gyalogosan indultunk el a Kazimierzbe, ahol egy igen hangulatos kerthelyiségben tovább fejlesztettük lengyel ételismereteinket. Este szépen hazasétáltunk, egy picit elidőztünk még a főtéren, majd irány az ágy.

"BOLHÁK HELYETT RUHÁK"​

További félreinformálások végett másnap lementünk az új téri bolhapiacra, ami ruhapiaccá alakult, így mintegy 3-4 perc eltöltése után elindultunk vissza a főtérre csecsebecsékért. A csapat másik fele egy jóval korábbi reggelizést követően elment megnézni az auschwitzi múzeumot, majd onnan egyenesen hazaindultak.Legutolsó információim szerint mindenki épségben és egyben ért haza. Remélem, hogy jövőre is össze tudunk hozni egy hasonló jó túrát, hasonlóan szenzációs társasággal.